Tisztelt olvasó!

 

Alább olvasható Szabó Mihály úrnak, a Fővárosi Közterület-felügyelet vezetőjének írt levelem. A fejleményekről természetesen tájékoztatni fogom az olvasókat. Talán mások is küzdenek hasonló problémákkal, s számukra is megoldást tudunk nyújtani.

Szabadai Viktor

------------------------------------------------------------------------------------

Szabó Mihály
igazgató
Fővárosi Közterület-felügyelet
1054 Budapest
Akadémia u. 1.
 
 
 
Tisztelt Igazgató Úr!
 
 
XIII. kerületi illetőségű képviselő lévén gyakran keresnek meg az itt élők olyan problémákkal, melyeknek megoldásához már nem elégségesek a civil életben alkalmazható eszközök, ugyanakkor jelentős mértékben rontják a kerületi állampolgárok életkörülményeit. Legutóbb az utcai alkoholfogyasztással együtt járó esti – éjszakai hangoskodás és szemeteléssel kapcsolatban emeltek panaszt az angyalföldi Agyag utca és környékének lakói.
 
Mint azt bizonyára Ön is tudja, a XIII. kerületben 1999 óta rendelet tiltja a közterületen történő alkoholfogyasztást (rendeletszám 4/99 I.22.), ennek betartatását pedig a Közterület-felügyelet munkatársaihoz delegálja. Jelenleg sajnos e rendeletnek a fent említett környéken (döntően a Mosoly utcai rendőrőrs és a Málta Szeretetszolgálat épülete mögötti park és az Agyag utca által határolt terület) nincs különösebb visszatartó ereje, s a környék lakóinak nyugalmát rendszeresen megzavarja néhány jogaival visszaélő állampolgár.
 
Tisztelt Igazgató Úr!
 
Miután személyesen két alkalommal is meggyőződtem a kialakult helyzet tarthatatlanságáról (április 2-án 19:30-kor és április 4-én 20:10-kor), arra kérem Önt, élve a rendelkezésére álló eszközökkel, szerezzen érvényt a hatályos rendeleteinknek, és legyen segítségére az itt élőknek e méltatlan helyzet felszámolásában.
 
 
Kelt: Budapest, 2009. április 6.
 
Tisztelettel:
 
 
Szabadai Viktor
alelnök
Fővárosi Közgyűlés Városrendészeti Bizottsága

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ilyenmasholnincs.blog.hu/api/trackback/id/tr381049713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuszeres Eszter · http://www.fuszereslelek.hu/ 2009.04.07. 19:11:27

Kedves Dávid, és Viktor!
Nagyon köszönöm ezt a cikket. A legszomorúbb az egészben az, hogy ezek az emberek nem hajléktalanok, hanem a szomszédaink. Néha úgy érzem, mintha Angyalföld nem is Budapest része lenne, hanem egy külön ország. Itt mindent lehet, lehet megszüntetni a játszóteret, hogy a "pihenőparkból" ne kelljen elküldeni a napi 20 órában italozókat, lehet forgatási helyszín miatt elvenni a fél parkot, és lehet éjjel lövöldözni egy film kedvéért, 11-től háromig, hétköznap.(igaz, ez tavaly volt, de a forgatási konténerek még mindig itt vannak)
Ez még szerintem része a történetnek:

fuszereslelek.blogspot.com/2008/05/angyalfldi-balkn.html

keruleti 2009.04.07. 19:39:48

Ez is bizonyíték a hatóságok tehetetlenségére. A közterület felügyelők nem foglalkoznak ilyen apróságokkal.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.04.11. 20:22:31

és a közterületfelügyöleknek, milyen hatosági jogkörük van ezt megakadályozni?

Ilyenmásholnincs 2009.04.23. 17:21:53


A mai napon beszéltem Szabó Mihály úrral, a Közterület-felügyelet vezetőjével, aki elmondta, hogy többször jártak kint az említett területen ellenőrizni, s tapasztalatuk szerint az éjszakai órákban nem tapasztalható közterületi alkoholfogyasztás, hangoskodás.
Én arra kértem, hogy az általam is megjelölt időpontokban (este 7-8 óra ) is tartsanak ellenőrzéseket, hiszen a tapasztalatok azt mutatják, hogy ezen időszakkal kapcsolatban érkezik a legtöbb panasz.
A területre kiemelt figyelmet fog fordítani a közterület-felügyelet, és amennyiben továbbra is jelentkezik a probléma, várják a konkrét bejelentéseket közvetlen címükön (e-mail: ugyfelszolgalat@kozterulet-felugyelet.hu, telefon: 06-80-220-220 illetve 06-80-330-330)


Szabadai Viktor

azértmertcsak 2011.01.01. 15:48:47

2011. január elsejét írunk. A helyzet csöppet sem változott. Ma délelött, 9:30 magasságában elindultam édesanyámhoz, boldog új évet kívánni. Elindultunk a kutyámmal, a játszótér irányába. A hírhedt sarkon két magánszemély italozott. Az egyik el kezdett nézni, én is őt. Erre odaszól hozzám: "Mi van buzi?! Ne nézzél mert szétverlek!" Nem is értettem mi van, eszembe sem jutott, hogy már reggel kilenckor részeg lehet. Álltunk a kutyámmal, ez miez január elsején. Erre megindult felém, támadólag. Mikor már egész közel ért hozzám, felemeltem a lábamat, hogy visszatartsam (nem akartam a kezeimmel megérinteni sem), persze mivel erőt nem fejtettem ki, seggre ültem a hóban. :) Ültem ott békésen, néztem mi lesz, erre ilyet szól: "rohadt korcs bevándorló", majd fejbe próbált rúgni, ami hála az Égnek, nem jött össze neki. Szóval konkrétan lezsidózott. Én mindeközben egyetlen egy szót sem szóltam hozzá, nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek. Aztán szépen fölkeltem és indultam BÚÉK-olni. Mire mentem hazafelé, már hárman voltak ott. A lakásba nem jutottam be, tudniillik a kulcsom a seggreüléskor kiesett a zsebemből. Mit volt mit tenni, VISSZAMENTEM keresni a hóba. Érkeztek szépen sorba az újabb italozók. Nem lett meg a kulcs. Aztán újra visszamentem és a kulcsot is megtaláltam, addigra kb. 6-8 fő tartózkodott a helyszínen.

Nagy általánosságban a következőkról van szó:
Az ominózus helyszín a Fiastyúk utca 26. számú ház vége. Télen-nyáron, hóban sárban szélben fagyban reggeltől estig, MINDEN ÁLDOTT NAP ott gyülekeznek, italoznak - estére van hogy 10-15 fő is ott tartózkodik, kiabál, randalírozik, alkoholizál - vizelni a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kerítésén belülre, illetve a ház sarkához, az ablak alá szeretnek. Rendszeresen ott lebzselnek a 7-10 éves gyerekeik is, suli után ez nekik a napközi, hallgatják a k.anyázást meg a többit. Ja, innen kb. 50 méterre található a Tomori Pál Általános Iskola.

Ez megy itt nap mint nap, évek óta.
süti beállítások módosítása